Jak bude vypadat moje nabídková karta?

Vaše nabídková karta bude produkcím případně ostatním castingovým agenturám zobrazovat údaje v rozsahu potřebném pro konkrétní casting.  Z nabídkové karty bude možné jednoduše vyčíst Váš vzhled, schopnosti a zkušenosti. Rozsah Vaší nabídkové karty je dán způsobem Vaší registrace. Nejvíce informací bude Vaše karta obsahovat v případě tzv. úplné registrace.

Screen Shot 2017-05-27 at 19.05.13

Jak často a proč aktualizovat údaje v moji nabídkové kartě?

Kartu je nezbytné aktualizovat nejméně jednou do roka a u dětí mladších šesti let minimálně každých šest měsíců. V kartě, pokud Vás máme úspěšně zastupovat, musí být veškeré údaje aktuální. Především potřebujeme znát aktuální mail a telefon, na kterém jste k zastižení a fotografie na kartě musí odpovídat Vašemu současnému vzhledu (pozor např. na změnu délky a barvy vlasů!). Aktualizace nám můžete zaslat mailem, zavolat, případně se zastavit u nás v ateliéru na přefocení, při kterém si můžete zkontrolovat všechny údaje ve Vaší kartě. Pokud i přes naši výzvu aktualizaci dlouhodobě neprovádíte, můžeme jako Vaše agentura odstoupit od smlouvy a přestat Vás zastupovat.

Musím se zúčastnit každého castingu, který mi agentura nabídne?

Přímou povinnost zúčastnit se nabídnutého castingu samozřejmě nemáte a máte kdykoliv možnost účast na něm odmítnout či na zaslanou nabídku nereagovat. V případě, že však již nabídku Agentury přijmete, jste dle Smlouvy povinni řádně provést a dokončit činnosti, které budou předmětem takové nabídky.

Proč je nejlepší úplná registrace?

Úplná registrace obsahuje navíc Váš zvukový záznam a videozáznam a větší počet profesionálních fotografií.. Z videozáznamu  produkce pozná Vaši  schopnost prezentace před kamerou, u dětí pozná, zda jsou schopné komunikovat, nemají vadu řeči a nestydí se. Jde o nejefektivnější způsob prezentace Vaší osoby a Vaše šance na vybrání pro konkrétní zakázku je mnohem vyšší než u ostatních registrací.

Proč je lepší, když mám v nabídkové kartě profesionální fotografie?

Profesionální fotografie je úplným základem úspěšné prezentace v tomto oboru. Uznejte sami, že mezi fotografií profesionála a fotografiemi z dovolené je jasně patrný rozdíl.

Jsem delší dobu zaregistován a stále mi nepřišla žádná nabídka, nenaletěl jsem?

Rozhodně se nemusíte obávat, že jste naletěl(a)! Nabídky jsou odvislé od aktuální poptávky produkcí a castingových agentur. Pracujeme s Vaší nabídkovou kartou, aniž byste o tom věděl(a), zasíláme produkcím  fotonabídky.  V případě, že jste již delší dobu neobdržel(a) žádné zadání castingu, je nám to líto, ale zřejmě jste nevyhovoval(a) zadaným kritériím. Každopádně můžete kdykoli kontaktovat naši agenturu a my Vás budeme rádi zodpovíme veškeré dotazy.

Zúčastnil jsem se castingu a nevybrali mě, proč?

V  tomto případě zřejmě některý z dalších účastníků castingu  lépe odpovídal představám produkce. V zájmu naší agentury je, aby námi zaregistrování umělci byli na castingách úspěšní a tak pro ty, kteří v tomto oboru teprve začínají, nabízíme několikrát do roka herecký seminář.

Jaký bývá průměrný honorář za menší tzv. epizodní roli v reklamě nebo filmu a co jsou to buy-outy?

Výši honoráře je bez konkrétní poptávky předem prakticky nemožné určit. Částka se odvíjí od mnoha okolností a obvykle se pohybuje v rozmezí 2.500,- Kč až 15.000,- Kč/ 1 den natáčení či focení.

Buy-out neboli práva za užití obdrží jen někteří z účastníků natáčení či focení. Jedná se o právo k použití záznamu Vašeho obličeje k prezentaci nějakého výrobku nebo produktu. Pokud je tedy  Vaše tvář v dané reklamě, klipu a filmu rozpoznatelná, bude Vám vyplacen buy-out. Ten tvoří někdy až několikanásobek honoráře za den natáčení.

Např.:  5.000,- Kč/1den natáčení. Buy-out může být např.  50.000,- Kč/1rok užití.